Featured Post

4D3N Chiang Mai trip :)

السلام عليكم Below is the itinerary for our 4D3N Muslim family trip to Chiang Mai last May 2016. We had a private local driver/tour gu...

16 February 2011

I'm EVIL.


People always see me as the NERDY and GOODY-GOODY kind of person. The truth is; I AM EVIL, UNSCRUPULOUS, DANGEROUS, HAZARDOUS, HEARTLESS, CRUEL, MEAN, SARCASTIC, SPITEFUL, MALIGNANT, LOUSY, AGONIZING, DISTURBING, BARBARIC, OUTRAGEOUS, RUDE, INHUMAN, SILLY, STRANGE, DAMNABLE, ABSURD, VENGEFUL, DISHONEST, MISCHIEVOUS, WICKED, DEVIOUS, NASTY creature. Seriously, tak tipu. *source of words: thesaurus.com (fav site-gle LAME ohh ak nh)
Sy sangat CEMERKAP sehingga selalu memecahkan hati org laen (break people’s hearts). Mempunyai mulut yg sgt LASER. Sy slalu NAK saketkn hati org. Gle ke ape minah nh? Mane ade org yg NAK  saketkan hati org laen, esp org yg sygkn kte. Ohh, dats me. It is sort of urge yg ko mmg nak dye saket hati, jahat kn? I’m SELFISH-bkan jual ikan, sbb name ikan pown ak xkhatam lg.huhu Sy sangat MEMENTINGKAN diri sendiri. Pepandai la ko nak hidup, apahal ak kne amek kesah.
Da thing is, ak HOPE gle korg bleh terima kelemahan ak. Ak nh mmg manusia biase yg x boleh lari drpd membuat kejahatan. Ak menyesal dgn sume perlakuan ak terhadap korg. Ak SANGAT, SANGAT berterima kaseh krn sanggup menjadi kenalan ak, yg ak insyaAllah akan ingat sampai bila2. U guys are always there for me, whether korg notice ke tak sume th. *sumpah dah meleleh dah tyme nh.huhu
To all my girlfrens and boyfrens: THANX A BUNCH for giving me da chance to exist in ur precious life. Dis may sounds geli skit, tp ak SAYANG korg la. Seriously, thanx 4 always making me cracked out hearty laughs and burst into tears of happiness. Ak doakan korg sentiasa dilimpahi rahmat-Nya, Aminn. Ak maybe nampak mcm tak amek kesah pasal korg, tp sejujurnye ak CARE gle pasal korg. I’ll try my very BEST to lend u my ears and tyme, for free. Don’t ever hesitate to ask.-dis is soo OUT OF THE BLUE kn? Tp, takkan nk tggu frenship day bru nk appreciate kwn2 :D

One more thing, ak nak melunaskan hutang ak kat KHALIDA HUSSIN yg mintak ak tules pasal dye kat blog ak. Kelly, ak nak mintak maaf gle2 sbb ak pernah bwat salah kat ko-tipu la tak pernah. Sori sgt2 sbb ak xpenah nak spend my full tyme nak ajar ko. I’m so sori if I was not a good roommate to u or even a good fren. A huge thanx to u coz u was there when I was at the bottom-est level of my life. Thanx for always supporting me and being the FOC counselor, giving me encouraging advices. Thanx for allowing me to see another brighter perspective of life. 

rememba dis KELLY??? ini yg kte maw!

Ak sgt BANGGE dgn ko. Walaupun ko ialah anak bongsu, (yang agak manje la kn?hahaha) but ur really a GREAT sis. I was awed to see ur relationship with da juniors, always assisting them to da road of success. Bkan juniors je, even our own batchmates. U r very kind-hearted. Ya Allah, ak ttbe teringat tyme kte cube lari daripada seorg bdak kecik nh.HAHAHA.tyme th dye kat stadiroom sblah, ko nak pnjam bju dayah, kte siap pusing stu hostel sbb tak nk bertembung dgn dye. PASTU, tyme matahari dah terbit, kte lalu blakng DM, Aina ckp: “dyorg pegi check kebersihan skola”, gi jumpe cg. Syira.HAHAHAH.bkan skali yea, tp DUA kali!!! Sampai dah expert mase 2nd tyme. OHHH, pastu tyme cg. Mona terjah kte selepas matahari dah terbit tinggi, maseh selubung dalam selimut masing2.HAHAHAHA Kte dua org nh jgak la yg menjadi BURUNG HANTU kat hostel. Ak rndu nak rounding mlm2 ngan ko, tgkap org fly and rampas phone.hehehheh
Kelly, BELIEVE in urself. Confidence is the ultimate key to BEAUTY. Lantak la org nak ckp pe, hanye kte yg taw diri kte yg sebenar. If they judge u from ur appearance, THEY ARE MORONIC MORONS!!! Last but not least Kelly,
ILVM
a potrait of gorgeous u :)

3 comments:

  1. kelly, NAHHHHHHH!
    i really hope u like it.
    frens, sori n thanx :)

    ReplyDelete
  2. hanieeee :') sumpah nak nangis bace,THAAANNKKKKSSSS :D thanks a lot for every single thing jugak,you're an amazing friend,you really taught me to be a more matured person in life,and viewing life in a better way.thanks for always being there for me.sorry kalau at times you feel neglected or ignored.I LOVE YOUUUUUUUUU :')

    ReplyDelete
  3. wow! thanx kel, terharu :')
    no prob, it was a pleasure :)
    r u one of the people who really shower her <3 to people. dat makes u speacial :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...