Featured Post

4D3N Chiang Mai trip :)

السلام عليكم Below is the itinerary for our 4D3N Muslim family trip to Chiang Mai last May 2016. We had a private local driver/tour gu...

19 October 2011

Mimpi Mewah :D

السلام عليكم

Ohh, seronoknyaaa!
Huhuhu. Aku dapat kereta! Ada orang bagi! Percuma! Free of charge! Untung la kau Hanie. Kereta apa?! Kereta ni haa, tengoklah;

Peugeot 308 WHITE!
Wee, sumpah best gle! XD

Tapi tak ingat siapa yang bagi =___________=


Dua malam lepas, saya baru sahaja pulang dari Paris. Dengan gembira mengambil banyak keping foto sebagai tatapan pada masa akan datang. Gambar saya berlatarbelakangkan Menara Eiffel menjadi foto utama di laman Facebook.

Saya telah pergi ke sebuah kedai milik rakyat Malaysia berhampiran dengan Menara Eiffel itu. Harga kek cawan itu RM 4.20. Ohh, nasib baik saya ada duit Malaysia. Tatkala hendak membayar, dia minta duit Euro pula. APAKAH? Duit Euro saya dalam tas tangan tiba-tiba lesap semuanya -.-'


















*Perkara ini ialah mimpi semata-mata. Harap maklum.

Mimpi ialah 
suatu kejadian yang sukar ditafsirkan.
Mungkinkah ini
 menerangkan sesuatu yang bakal berlaku?
OK gak kalau betul-betul jadi.hehe
Wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...